Cafe Sztosy LP
nazwa / tytuł projektu
Cafe Sztosy LP
autor / studio projektowe
kategoria
Idea,
edycja konkursu
2022-2023
opis
HZagrać kawkę w radiu to trzeba wiedzieć jak, Kampus wiedział jak i po raz kolejny zagraliśmy Cafe Sztosy razem. To rzecz jasna kawa, ale tym razem poszliśmy nawet nie o krok dalej, tylko na całość. Dlaczego to LP? Po pierwsze – tak naprawdę, to kawa, ale jest tak wydana, że opakowanie nawiązuje do winyli i wyróżnia się. Bardzo. Po drugie – zagra dłużej niż każdy nasz singiel, bo kawy jest tu o 50g więcej niż w poprzednich wspólnych produktach. Radio Kampus i HAYB chcieli żeby oprawa graficzna odwoływała się do natury, była słoneczna (z racji momentu premiery).
Jeśli chodzi o oprawę graficzną stwierdziłem, że mimo, że to kawa to okładka powinna wyglądać tak jak okładka nowej płyty zespołu, w którą chciałbyś kliknąć na Spotify. Stworzyliśmy postacie słoneczek, fikcyjny band (w końcu w stworzenie produktu było zaangażowane kilka osób) który stoi na tle tropikalnego lasu. Sama forma graficzna slońca pozwoliła nam potem pociągnąć motyw graficzny na posty sponsorowane i czołówki do filmów. A właśnie - całości projektu towarzyszyło 6 odcinków miniserialu, który pokazywał proces od cuppingu, przez palenie kawy, design opakowania, pakowanie aż po zaparzenie finalnego produktu. Jeden z nich załączamy jako link do projektu resztę można obejrzeć na socialach Radia Kampus oraz Hayb.
Nikt przed nami nie stworzył takiego produktu. Przez cross obu marek i formę wydania był to fajny motyw do ogrywania promocyjnie w SoMe. Na półce obok innych kaw produkt się BARDZO wyróżniał i klienci pytali o niego zainteresowani nietypową formą. A i ważna rzecz - muzyka. Dla tych, którzy kupili Cafe Sztosy LP w środku znajdował się QR kod prowadzący do eksluzywnego miksu nagranego przez Basy Tropikalne.
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.