Sopot – kampania 200-lecia miasta
nazwa / tytuł projektu
Sopot – kampania 200-lecia miasta
autor / studio projektowe
kategoria
edycja konkursu
2022-2023
opis
Kampania promocyjna 200-lecia kurortu opiera się na drobiazgowo utkanej ilustracji. Przeplata ona opowieść o pięknym mieście, o pełnej ukojenia atmosferze, o różnorodnych atrakcjach, o morzu i wietrze. Mimo wielu detali, które prezentuje przewodni motyw graficzny, przekaz wizualny cechuje delikatność i duża spójność.
Wszystkie elementy kampanii, zbudowane są z jednego kształtu – z ikony skrzydła mewy (mewa jest bohaterką herbu miasta).
Na projekt składają się winieta / znak, motyw ilustracyjny, z którego detali można tworzyć różnorodne i spójne projekty, layouty promocyjne do druku i mediów cyfrowych oraz animacja.
Projekt i ilustracje: Zuza Charkiewicz / Podpunkt
Dyrekcja kreatywna: Emilka Bojańczyk / Podpunkt
Animacja: Zuza Charkiewicz / Podpunkt
Klient: Urząd Miasta Sopotu
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.