Wege Siostry

nazwa / tytuł projektu

Wege Siostry

autor / studio projektowe

Podpunkt

kategoria

projekt roku

edycja konkursu

2018/2019

klient

Wege Siostry

strona www

podpunkt.pl

opis

Projekt identyfikacji firmy Wege Siostry i serii opakowań. Markę tworzą 3 spójnie zaprojektowane kategorie produktów: toczone nerkowce, kremowe smarowańce i "parmezany".
Nowe opakowania odzwierciedlają wegański charakter produktów i różnorodność smaków. Produkty zdobią ilustracje zwierząt, których los nie jest obojętny wegańskiej społeczności. Seria zbudowana jest z bardzo wyrazistej i wyróżniającej się na półce sklepowej grafiki. Projekt buduje spójność wizualną marki i zwiększa jej rozpoznawalność, ale jest też tak skonstruowany żeby ułatwić konsumentowi wybieranie konkretnej kategorii produktowej i konkretnych smaków.

Roślinne smaki są niezmiernie bogate i aromatyczne – identyfikacja i opakowania Wege Siostry pokazują to :)

MKiDN
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.