NOWY TEATR SEZON 2019/2020

nazwa / tytuł projektu

NOWY TEATR SEZON 2019/2020

autor / studio projektowe

Noviki Post Studio

kategoria

projekt roku

edycja konkursu

2018/2019

klient

Nowy Teatr

strona www

noviki.net

opis

Stworzenie nowej identyfikacji wizualnej sezonu 2019/2020,
Studio Noviki odpowiedzialne jest za stworzenie nowej koncepcji wizualnej programu teatralnego, opracowanie nowego sposobu informowania o prezentowanych sztukach i wydarzeniach na różnych nośnikach wizualnych: plakatach, city-lightach, billboardach, stronach internetowych oraz w prasie drukowanej. W ramach nowej identyfikacji sezonu teatralnego powstały animacje prezentowane w internecie i na ekranach wewnątrz teatru oraz na wielkoformatowych ekranach w metrze Świętokrzyska. Wykonaliśmy również ponad 40 autorskich kolaży i edycji fotografii teatralnych w oparciu o różne systemy algorytmiczne, za pomocą programowania, filtrów AI oraz wykorzystania technik sieci neuronowych. Fotografie teatralne zostały poddane edycji i będą wykorzystane jako ilustracje i elementy animacji promujące spektakle Nowego Teatru.

MKiDN
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.