Fresh Brands
nazwa / tytuł projektu
Fresh Brands
autor / studio projektowe
kategoria
edycja konkursu
2018/2019
klient
Fresh Brands
strona www
opis
Klient:
Fresh Brands to marka ”fashion”, która za sprawą wielu różnych branż w swojej ofercie oraz elastycznego podejścia wyróżnia się na tle konkurencji. Marka nie zamyka się na nowe rozwiązania, dąży do ciągłego rozwoju i idzie na przeciw aktualnym trendom. W swojej ofercie posiada różnorodny asortyment skierowany głównie do młodych osób (20-35 lat) ceniących dobry design, oraz modę.
Wyzwanie:
Stworzyć mocny, kontrastowy, dynamiczny wizerunek, który nawiązywać będzie do nazwy marki i poprzez swoją formę komunikować będzie zmieniające trendy i świeże spojrzenie w branży fashion.
Rozwiązanie:
Zaprojektowany został znak nawiązujący do flagi oraz litery „F”, który nie tylko jest symbolem wcześniej wymienionych wartości ale jest również manifestem marki. Forma znaku jest skalowalna, dlatego też została wykorzystana jako główny motyw przewodni marki. Jest on na tyle uniwersalny, że można go stosować zarówno w identyfikacji wizualnej jak i w bezpośredniej komunikacji marki.
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.