36 days of type 2019

nazwa / tytuł projektu

36 days of type 2019

autor / studio projektowe

Agnieszka Kotowska

kategoria

projekt roku

edycja konkursu

2018/2019

klient

autopromocja / warsztat

opis

W erze renderów 3D, wirtualnej rzeczywistości i sztucznej inteligencji razem z @bbad.esign chciałyśmy wrócić do korzeni i pracy analogowej. Projekt jest inspirowany rzeczami, które nas otaczają i każda litera z każdej kategorii przedstawia jej interpretację w inny sposób. W tym roku projekt 36 days of type był związany z eksperymentowaniem z określonymi materiałami: światłem, betonem, powietrzem, szkłem czy śmieciami, które można było ponownie wykorzystać. „The category is” to przeniesienie słowa z serialu telewizyjnego Ryan Murphiego „Pose” oraz zapowiedzi wybiegu w “Ru Paul Drag Race”.

MKiDN
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.