36 days of type 2018
nazwa / tytuł projektu
36 days of type 2018
autor / studio projektowe
kategoria
edycja konkursu
2018/2019
klient
autopromocja / warsztat
strona www
opis
„36 days of type to projekt“, w którym biorą udział projektanci, ilustratorzy oraz artyści wizualni, by wyrazić swój szczególny pogląd na litery i cyfry naszego alfabetu.
36 dni nieprzerwanej kreatywności, w której uczestnicy stoją przed wyzwaniem zaprojektowania litery lub cyfry każdego dnia, co owocuje możliwością zaprezentowania tego samego symbolu z różnych perspektyw. Zdecydowałam się wziąć udział w 5 edycji wyzwania 36daysoftype 2018. Eksperymentowałam z drukiem 3D i fotografią. Głównym założeniem projektu był manifest odnośnie projektowania w 3D -- dziś w większości projektanci renderują swoje wizje za pomocą progamów komputerowych. Chciałam wyjść temu na przeciw i stworzyć coś, co rzeczywiście istnieje i można to dotknąć. Był to świetny trening umiejętności, sposób doskonalenia mojej kreatywności oraz wyzwanie dla samej siebie.
Projekt został wyróżniony podczas gali Polish Graphic Design Awards polishgraphicdesign.com/krojepism2018
w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych:
Rozwój Sektorów Kreatywnych.